M I Z Z K Y R A ' S


ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK NEWER OLDER +FOLLOW

Yaayy! School Holidays!
Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Cuti sekolah dah start ! Tapi... its just for two weeks ? *facepalm*
Okay .. terima je laa .. asalkan dapat rehatkan otak dan sendi2 tulang (?) yang dah kehausan sekarang ni ... =,=  Tapi still kena belajar untuk PBS , jangan malas !

Pejam celik dah 5~6 bulan aku bersekolah di SMK Saujana Utama . I heart SMKSU:D I heart 1 Ibnu Rushdy family !  Okay . I admit it . Dulu waktu kat sekolah rendah aku selalu merungut yang aku tak nak pindah , sebab aku tak suka perpisahan . *emotional sudah* Tapi aku terpaksa pindah dengan hati yang berat ...... *jiwang skejap xD*

Tapi bila dah start sekolah memang tak selesa sikit sebab kawan sekelas semua dah kenal2 sebab diorang sama sekolah . Tinggal lah aku sorang2 terkebil-kebil kat situ . Apalah nasib ... *angin bertiup*
Tapi orang kat sini membuatkan saya terharu . Sebab dalam tiga hari je aku dapat 6 orang kawan . Diorang semua baik2 belaka ^^. I love you my friends <3

Dengan bangganya aku ingin mention nama kawan2 baik aku , kita bacakan :

- Nur Asyikeen ( No comment . )
- Nurul Ain Natasyah ( The Angel *v*)
- Nur Fatihah (si gila, jangan layan dia =,=)
 Nur Fathehah Adlina (macam kakak aku sendiri :D)

I love you guys till death . (tak janji tau , hehe .)

That's all for now . Assalamualaikum !




0 comment[s] | back to top

Winking Line Smiley